Dermalogica stond voor het eerst op de Goed Gevoel beurs 2016. Deze huidexperts weten wel hoe ze zichzelf moeten promoten; een huidanalyse voor een donatie naar keuze: mooi aangepakt!

Wat is Dermalogica?

Dermalogica, jaren geleden opgericht door Jane Wurwand. Zij bracht voor het eerst producten van het merk Dermalogica op de markt. De visie was destijds, en is nog steeds: producten maken die de huid verbeteren en gezonder maken. Voor ieder huidtype heeft Dermalogica een aangepast gamma aan producten.

Wat maakt Dermalogica zo bijzonder?

Bij Dermalogica ben je op het juiste adres voor een professionele expertise. Het team bestaat enkel uit hoogopgeleid personeel die verschillende trainingen doorlopen hebben. Kennis en professionaliteit zijn hun troef, die ze maar al te graag uitspelen.

Via ‘Face Mapping’ analyseren ze de huid en kiezen ze het juiste stappenplan dat bij je past; dat omvat allerhande producten die je moet gebruiken. De producten die Dermalogica aanbieden zijn professioneel, en bevatten hoge concentraties werkzame stoffen. Daarom zijn huidexperts wel een must.

Hoe pakte Dermalogica het aan op de Goed Gevoel beurs?

Dermalogica @gglfZe analyseerden grondig de huid bij iedereen die langskwam. Het enige wat ze in ruil vroegen, was een donatie aan hun non-profit organisatie (FITE). Geen egoïstische ingesteldheid! Tijdens de analyse vulde een medewerkster van Dermalogica een papier in, waarop een gezicht staat, verdeeld in 14 zones. Hierop duidden ze de belangrijkste zones aan die aangepakt moeten worden. Daarenboven vermeldden ze welke behoefte je huid nodig heeft (dehydratatie, hydratatie, zonbescherming, …). Na de analyse kreeg elke bezoeker een woordje uitleg over wat ingevuld staat, en kreeg je ook gratis staaltjes mee van de te gebruiken producten bij hun individuele stappenplan.

Welke organisatie steunt Dermalogica?

Dermalogica steunt al jaren FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship), tevens ook een initiatief van Jane Wurwand. Deze organisatie helpt vrouwen wereldwijd bij het opstarten en laten groene van een eigen bedrijf. Zo gaan zij en hun familie een mooi toekomst tegemoet. Voor elke product dat Dermalogica verkoopt gaat er geld naar FITE.

Vele schoonheidsspecialisten werken al samen met Dermalogica, en gelijk hebben ze. Efficiënte producten met een goed doel erachter, wat wil je nog meer?

Wil je ook ontdekken hoe ze huidanalyses doorvoeren? Of gewoon hun gamma aan producten bekijken? http://www.dermalogica.be/nl/

 

Laat een Reactie achter