Soms zou je weleens een vliegje willen zijn op de schouder van je klant. Want wat vindt de klant nu eigenlijk van jou, van je salon, van de behandeling? Je hebt er vaak het raden naar…

En af en toe bekruipt je het gevoel, dat je iets essentieels mist, dat je net aan je doel voorbij schiet, dat je iets over het hoofd ziet… Maar wat? Dan is het bezoek van een mystery guest iets voor jou. Want zo’n geheimzinnige klant voert een objectieve en professionele screening uit van jouw zaak. Hij of zij let op alle details waar je zelf soms overheen kijkt: hygiëne, orde, display van de producten voor de verkoop, je aanwezigheid op social media, je marketing, merchandising maar ook de kwaliteit van de behandeling wordt beoordeeld, de uitstraling van je salon enz.

Na het bezoek van de mystery guest krijg je een uitgebreid rapport met de positieve en minder positieve punten waar je aan kunt werken om jouw salon nog professioneler en aantrekkelijker te maken. Met een aantal to-do-better tips er boven op.

Enkele testimonials:

Carine: “Het bezoek van de mystery guest was een echte eye opener voor mij. Ik zag mijn salon ineens veel duidelijker door de ogen van mijn klanten. De tips hebben mij geholpen om een aantal zaken te veranderen en te verbeteren. En dat heb ik meteen aan mijn klanten gemerkt! Dank u, mystery guest!”

Simone: “Als je altijd hard aan het werk bent, verlies je soms de rode draad van het geheel. Dankzij de mystery guest kon ik meteen beter mijn prioriteiten stellen waardoor de filosofie van mijn salon veel beter uit de verf kwam. Ik heb een aantal overbodige zaken geschrapt en mij geconcentreerd op de dingen die echt belangrijk zijn in mijn zaak. En dat heeft mij zelf heel wat rust gegeven. Ik zou het iedereen aanraden!”

Interesse : klik hier voor de inhoud van zo een Mystery Guest bezoek.

Laat een Reactie achter